Here comes the beautiful summer season... where I live, it’s finally here, even though the temperatures feel more like spring... Let’s stay positive—this El Niño and all its rain will eventually pass!!!!
Here are a few cards to celebrate the new season—inked pages from old notebooks—and voilà! It seems perfect for featuring little fish, fruit, birds, or a sailor’s shirt....
Voici que commence la belle saison de l'été ...chez moi il est enfin temps bien que les températures ressemblent plus au printemps...restons positif cela va finir par passer ce El Nino et sa pluie !!!!
Voici quelques cartes pour célébrer la nouvelle saison , des fonds de vieux cahiers encrés et hop l' affaire me semble parfait pour accueillir petits poissons ou fruits , oiseau , ou marinière ....
I wish you all a fabulous season (though it’s not quite as hot in Europe… we’re a little jealous of you!) and just wanted to let you know that I won’t be posting much on my blog or visited yours because I’m moving tomorrow into my own little place as a woman on the verge of becoming single!
Je vous souhaite une fabuleuse saison ( moins chaude en Europe...on vous envie un peu !) et me permet de vous signaler que si je suis peu sur mon blog ou visite les vôtres car je déménage demain pour un petit chez moi de femme en passe de devenir célibataire !
That's it for today !
C'est tout pour aujourd'hui !
Thank you for stopping by.
See you soon !
À bientôt !







